Sunday, June 17, 2012

lalalala

assalamualaikum

eh2, cuti sekolah dah abis??baru semalam ku rasa keseronokan bermain tepuk amai-amai bersama adik-adikku ==!

result gedik..dia start dah..alhamdulillah result aku tu mid-year exam nih takda la seteruk ujian bulanan yang dulu-dulu tuh..pelik kan kenapa ujian bulanan yang lepas aku tak boleh score..yeay!!saya sakit la..keracunan makanan akibat terlebih makan kek keju..serious nih..percaya la ==! jadi time ujian cek tak boleh nak fokus sebab perut asyik sakit ja..jadi jawab pun malas2 ja..


bermulalah rutin harian seperti biasa..bangun awal pi sekolah belajar dapat homework study tido..takda dah istilah makan tido makan tido facebook makan tido makan tido facebook..awesomenya hidup aku..ouh,, euro gedik dah start kan??oke lelaki tengok bola ialah lelaki gedik *ayat mintak kaki....sila ampunkan saya beramai-ramai..actually,,ouh saya terpaksa akui kenyataan ini..lelaki yang terlibat dalam bidang sukan ni amat tersangatlah awesome..auwwww..betul kan??kalau lelaki hotstuff kat sekolah mesti budak bola or budak rugbi atau budak hoki atau lagi atlet sekolah kan kan kan..abis kembang hidung para lelaki yang saya maksudkan tadi termasuk abang saya   <---------pemain bola sepak  ==!

kenapa anda rasa mereka awesome??handsome??gagah??cute ==?bagi aku??ummm..aku tak reti la nak explain..bhahahaha..oke..bagi aku depa nih jenis err arr..entah..biar la..


wahai gadis-gadis,, sapa minat tengok bola jerit GOALLLLLL!!!sila nyatakan sebab..aku??aku tak berapa minat..kalau tengok bola dengan aku konfem tak seronok taw..kalau goal pun aku wat dunno ja serupa takda pa2 jadi..teruk bukan??aku minat tengok bola bila orang yang aku minat main bola >.< amboi gediknya engkau..


sesetengah orang sanggup terpaksa minat benda yang orang yang dia sayang minat..paham tak??ada jugak orang yang sanggup tinggalkan benda yang dia minat demi orang yang dia sayang tuh..oke lagi sekali..paham tak??

puasa nak dekat dah..yeay!!ibu aku dah kalut dah pi beli kain nak buat baju raya..dia dok pening pikir tahun nih nak tema baju raya warna apa..dia tanya aku..aku jawab ''akak tak kesah warna apa pun''..tanya ayah aku umm takda respon terus..kesian ibu aku..benda nih pun nak kena pikir terok2..




pagi-pagi nih ada ka euro gedik???kalau ada sila tengok..nak saya teman?? *kedip2 mata ...mintak maaf naih..pi tengok sorang2..


macam-macam aku tulis..aku nak tido dah..bye sayang!!!! 



kain baju tuh selagi tak setinggi gunung kinabalu aku tak sudi nak lipat ==!


No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ