Tuesday, November 15, 2011

lost world of tambun!!!!!!

assalamualaikum
sabtu lepas aku nan family pi mandi-manda di lost world of tambun..syiokkkkkkkk!!!!!hahahaha..last aku pi sana waktu tuh aku darjah 6..zaman tak cukup umur lagi time tuh..and zaman tak cukup tinggi..
pagi2 lagi kami dah bertolak ke sana..sejuk ja dok dalam kereta..nyaman~~~so bila dah sampai sana kami kena tunggu dekat sejam jugak arr..errrr..benggang kowt..sebab mak aku pergi lost world of tambun nih sekali nan pakej tuk sekolah mak aku..so,,kami tersampai awal kena tunggu rombongan bas sekolah pulak..tapi aku tak kesah sebab dapat snap pic banyak2 sebelum masuk dalam..huhuhu..aku tanpa segan silu dan rasa bersalah segera memaksa adik-adikku yang seramai 3 orang tuh mengambil gambar aku yang comey nih..tu diaaaaaaaaa..

dalam pukul 11.30 pagi kami semua selamat masuk kat dalam...muka adik2 aku semua teruja ja..depa baru first time pi..hahahahaha..aku cillex je..

dengan cik mioww..



gambar ayu sikit..hehe


saatku menyentuh patung chipmunk tu ia mengingatkan aku kepada seseorang who is my bestie..her name is ket0t a.k.a akma..hahahaha..rindu laa kat dia..




macam dok kat tepi pantai kan

time mandi tuh,,aku naik kereta api mini dengan my lovely ibu..ronda2 satu lost world tuh..abang lifeguard yang pandu kereta api tu handsome gilakssssss..hahahaha..pastu kami pergi melawat petting zoo,,swan lake and kepura cave..hahahahaha..aku tengok peta nampak macam jauh tapi dekat ja..jalan kaki pun boleh..ibu aku ja ngada2 nak naik kereta api..huhuhu..sorry ibu..

lagi sedih dan menyayat hati..aku tak boleh naik gelongsor air tuh..abang lifeguard tuh marah sebab aku pakai seluar yang ada zip...ouh,,kenapakah dia begitu kejam terhadapku!!!ish3..


then,,aku dengan adik2 ku main permainan kering pulak..ada merry-go-round!!!syioookkkk..hahahaha..aku naik buaian pusing laju2 tuh..pening gilak..pastu aku naik pirate..laaaa...kapal yang turun nai turun naik tuh..waktu turn aku naik semua perempuan..takda sorang pun lelaki..gila!!depa menjerit sakan..macam nak mati dah..terus-terang aku memang tak menjerit..hahaha..hebat nih..suara itu aurat..

burung kakak tua hinggap di jendela





ibu nan ayah aku..

oke2..kat situ ada la macam funfair..main tangkap itik la..baling gelung kat botol la..macam2 la..hadiah dia dah la comey2 pastu BESAR pulak!!!!!!jeles meh..rasa nak ja semua tuh..adik aku dua kali try,,satu hampeh pun tak dapat..habis duit ibu nan ayah aku..hahahaha..







gaya gedikss..nak mintak teddy bear free kat abang tuh..

ibu saya comel macam saya kan??



waiting someone..



hahahahahaha..i feel so syiooookkkk!!!!!!!
thanks ibu nan ayah!!!

1 comment:

cακαρ-cακαρ