Wednesday, January 25, 2012

wordless wednesday

assalamualaikum

gosok mata =,=..kemaih katil..opsss,lupa!!baca doa bangun tidoq..bukak tingkap..nampak cik milo(kucing belakang rumah aku)..basuh muka..minum air masak..online~~online~~ibu takda kat rumah..kerja~~pi masak burger..wOw!!!awesome kan??pagi-pagi dah melantak burger sebijik!!!tulis blog..


hahahahaha..itulah coret-coretan aku di pagi hari Rabu..agak boring pagi ini..bangun-bangun ja dah sunyi..adik aku semua dah start sekolah..aku masih lagi bercuti..yeay!!!dah paling menyedihkan..aku terpaksa menggunakan laptop lama yang dah uzur nih..grrrr,,geram aku..sat2 tersangkut..lepas tuh loading pun lambat kalah kura-kura..ouh,,maafkan saya..sesungguhnya laptop tua nih la yang mengajar aku erti facebook,,myspace dan blog..terima kasih atas segala jasamu..


esok!!!!!!!the most awesome day will begin..nak keluar ramai-ramai dengan kawan-kawan..amat tersangat awesome..thanks you so so so so much kepada encik ombak(mir wave) yang banyak menderita demi merealisasikan impian rakan-rakanmu ini..


so,,tidak banyak ingin diceritakan hari ini..nak bagitaw nih!!!!followersssss i dah ramai..ouh,,inilah satu-satunya sikap noor najwa yang tidak dapat dibendung lagi..tersangatlah perasan orangnya serta terlalu excited dalam sesuatu perkara..hahaha..btw,,thanks untuk semua yang sudi berjalan-jalan dekat blog aku yang terlalu comel nih..heeee...segala kerenah anda akan dilayan dengan penuh kesabaran..so,,don't be like the shy shy cat..nak tanya apa-apa..tanya jew..cissss,,macam kau popular sangat!!!


kat post tittle punya la hang tulis wordless wordless..tulis dah wordmore wordmore..haishhhhh..banyak istilah yang aku tak faham sekarang nih..

oke..takmau cakap panjang-panjang dah..nanti orang marah..

cari la aku yang mana satu...klu:paling comel&paling tinggi..






ampun dan maaf andai sikap ter-perasan-an saya mengundang perasaan kurang enak terhadap mana-mana pihak :)

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ