Friday, June 1, 2012

shopping online

assalamualaikum


anda pernah beli barang secara online tak??tak kira la baju ke,,kasut ke, tudung ke , apa2 la..pernah??tepuk tangan sikit..eh, kite pun pernah taw!! tepuk la tangan sikit ==!

best ke shopping online nih??bagi aku takda la best sangat (pernah sekali je beli secara online sebab tuh kata tak best)..well,,sometimes kita tengok gambar barang yang kita nak beli punyalah cantik,cute,lawa dan segala bagai mak nenek ada..sampai-sampai ja encik postman depan rumah, lari masuk dalam bilik dengan senyuman sampai ke telinga..bukak2 ja bungkusan tuh..MAK!!AWAT MENATANG NIH TERPELEOT SIKIT!!!...

for me, budak-budak sekolah macam aku nih tak perlu kowt shopping online2 nih..saya ada ibu..setiap hujung minggu..IBU, JOM PI CS NAK BELI BAJU BARU..IBU, JOM PI ECONSAVE, NAK CARI SHAWL BARU..IBU, JOM PI MAKAN PIZZA DEKAT VM..so, senang kan??tapi jangan la selalu..lagi senang kepada sesiapa yang ada lesen motor..ish,, jelesnya gua!!hari-hari nak keluar pun takpa..

memandangkan duit aku tengah banyak sekarang nih ^_^ ..orang perempuan biasa la,, ada duit sikit mula la nak beli barang baru untuk diri sendiri..teringin la kan nak beli baju baru hasil titik peluh aku..cis,,takda la perpeluh sangat sebab duit tuh dihulur tinggal nak menyambut huluran tersebut je..so, tadi tangan aku gatai la kan pi search blog2 yang ada jual barang online nih..


yang nih carian pertama di mukabuku  TOMATO SHOP  <--klik sini kalau nak terjah!!
ni la dia...





tomato shop nih banyak jual kasut yang fully hand painted yang teramat la sangat comel..hew~~hew~~teringin gila..tapi bab kasut-kasut nih nak beli online susah sikit..takot salah pilih saiz..baju-baju dari tomato shop pun awesome2!!murah pun murah wow!!


next is shida shinne shop <--klik sini kalau nak terjah!!







sangat sesuai untuk sesiapa yang bajet nak jadi aweksss korea..baju semua comel-comel..geram aku!!harga sangat berpatutan..so, silalah terjah sekarang jugak!!!


meet this blog I AM NOT A DESIGNER!  <---klik sini kalau nak terjah!!





kat sini kalau anda semua nak tempah beg jenama sendiri..korang boleh send design sendiri untuk dilukiskan di atas beg tuh..aku pun dah pernah order satu..harga dia boleh tahan la..cuba teka beg tuh gambar apa??teka la teka la..

..........................
..........................................
...................................................................
................................................................................
................................................................................................

mari cemburu beramai-ramai..



yang tuh ja aku jumpa ==!

sikit sangat ke??maaf, berok band saya ni jadi apa tak taw..line pun terok gila kat sini..sila maafkan broadband saya beramai-ramai..

muka terharu dengan perangai en. berok band..





eh, anda tak nak suggest apa2 page atau laman web yang ada buat jualan secara online??

do baca, do komen lepas tuh dengan lagu I do-colbie caillat..


bye awak!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ