Thursday, July 12, 2012

tak sangka ==

assalamualaikum

oke..saya sedang berada pada tahap kegedikan yang amat tinggi sekarang ini..hal ini disebabkan oleh menatang di bawah ini....








ouh, tengok tuh..anak aku pakai baju superman lagi :D






oke..tersangat la gedik kan aku nih??hahaha..macam2 aplikasi kat facebook tuh..naik gila aku dibuatnya..tapi main sekadar suka-suka cukup la..jangan terOVER gedik seperti saya..btw saya teramat la suka dengan nama daniel..sebab??tak tahu == dah lama dah minat..sejak bila tak ingat..nama daniel nih comel kan??bhahaha..sebab tuh link blog aku pun ada terselit nama DANIEL..ouh, suka la nama nih..eh, gediknya engkau!!

SPM belum abis lagi dah nak pikir pasal nama2 anak..haishhh, terok betol!!tapi apa salahnya kan..berfikiran jauh namanya nih..kehkehkeh :3



sirhan maksudnya singa ka??tak berkenan la dengan nama tuh =='




pedulikan saya!!!bye!!!selamat malam :)




No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ