Saturday, February 2, 2013

Make Ice Cream Like A Boss

assalamualaikum

ouh, again menaip untuk blog shomell nii..Hello February!!..bulan kegemaran gua :)) oke,sebelum nih aku pernah cerita pasal cara nak buat ice cream kan kan kan kan kan kan??post kali nih pun pasal ice cream jugak...make ice cream like a boss??maksud tersiratnya MAKE ICE CREAM IN 2 MINUTES!!!diulangi 2 MINUTES ONLY!!!!

tak percaya kan??aku pun tak percaya sebab aku tak pernah cuba pun -___- but aku rasa kalau ampa cuba konfem jadi..lepas tuh jangan lupa suruh abang matkool matkool kawanku hantar ice cream kat rumah kite ^^,

nah!!! *hulur video*

walaupun situasi dalam video nih lari tajuk tapi ianya tetap memaparkan adegan2 di mana watak utama sedang membuat ice cream..so, jangan risau oke!!!bahan-bahan nak buat ice cream pun ada dipaparnya..segala-galanya dipaparkan -_-


oke..malas nak menaip ribuan patah perkataan..sebelum nak buat ice cream nih baca bismillah dulu..kalau tak jadi tolong la jangan cari saya..kerana yang salah adalah diri anda sendiri..sedari la bahawa anda memang tak pandai masak..wakakakaka...selamat mencuba & GOOD LUCK!!!



bye :)

I'm not on my own. Allah guides my every step.

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ