Saturday, March 2, 2013

kursus fasilitator 2013

assalamualaikum

last week, seperti yang gua katakan..gua telah pergi menyertai satu kursus di SMK Aman Jaya..gua ada nampak samseng tak?? *tetiba*

mohon diabaikan segala statement di atas..


22 Februari -23 Februari 2013

as usual, jadi prs nih tiap2 hari busy..well~~~wakakakaka..so, last week ada la kursus yang kena pegi..at first cikgu nak pilih sukarelawan untuk pi kem nih tapi last2 cikgu buat pemilihan..and nama aku tersenarai -__- aku punya la tanak pi tetiba kena pegi pulok..so dah bincang2 dengan cikgu, aku pun terpaksa akur~~~~ *pasrah* ..but tak rugi pun aku pegi..best gila owww!!!!

kursus nih melibatkan 4 buah sekolah..SMK Khir Johari, SMK Aman Jaya, SMK Bandar SP & SMK Sungai Layar..so, meriah la jugak..


 maka tataplah gambar-gambar di bawah..

FIRST DAY...
SUNLAY & KJ in the same bus..

kami kembaq oke :3

serry *zamir yang kata*




nah!!!
aku bajet je malu nak amik gambar..

SECOND DAY
the useful of helmet -_-






so, kursus nih sangat sangat sangat sangat sangat seronok..banyak kenangan2 yang bakal sentiasa terpahat di hatiku *ewahh* kelas ayat kau jah..dapat ilmu baru, dapat kawan baru, dapat peminat baru :3 wakakakakakakaka *lawak oke lawak* dapat boyfriend baru..eh?! no no no no no no bebudak PRS tak boleh couple2 nih *goyang jari seribu kali*

time nak balik, hari terakhir..rasa macam tanak balik ja..nak tinggal adik-beradik kita semua kan??sapa yang tak sedih..setiap pertemuan ada perpisahannya *bajet sedih*..insyaAllah one day kalau ada jodoh jumpa la lagi..

yg tayang tapak kasut tu aku la *_*


siblings *bak kata jan*

we ollss balik nak bas uncle gopal yang tingkap boleh bukak & kerusi boleh cabut2 tuh..memang suasana dalam bas tuh mengalahkan pasar malam..kami memang bising gila..first time naik bas la katakan -__- tapi dalam keadaan yg bising tuh kami tetap kelihatan comel..tuh yang sempat snap 20-30 keping gambaq dulu..wakakakakaka..but kami memang comel pun *tetiba* kebisingan kami juga turut menyebabkan uncle gopal tuh lupa nak hantaq bebudak sunlay ke sekolah mereka..jenoh nak u turn balik taw..





thanksss for all the memories...

photo by : Noor Syameera Zulkifle


do follow me in twitter a.k.a burung biru comel kecik




bye!!!!!!!



Remember Allah at least in every minute, because He never forgets you even for a second.



No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ