Thursday, October 20, 2011

3ELIT2

assalamualaikum
ceria tak hari nih??hari nih aku nak story-mory about my class dan orang2 yang ade dalam kelas tuh..firstly tengok gambar nih dulu..comel tak.??



atas:(dari kiri)fatin raihanah,ika,ain,ainul,wawa,azwani,azni,mina,atikah,syahida,zulaikha,fasyihah
tengah:(dari kiri)siti zulaikha,zahiroh,qurratu,zahra,ain rahman,nabila,fatin,syameera,farah,nazihah,nuri,farhana,anis
bawah:(dari kiri)amin,rafiq,zamir,azam,izani,our mama,rizal,kama,farris,paan,aniq



 

tu la para budak2 di kelas aku..hehehe..muka ceria tak??budak laki dalam kelas aku ade 10 orang je..suke2..tu pun dah cukup bising..habis pmr nih semua budak2 form 3 dah tak duduk dalam kelas masing2 dah..so,,kami terpisah jauh..huk3..sediy weyh!!

setiap kelas mesti la ade ketua kelas..nama ketua kelas aku RIZAL..cari la sendiri dalam pic tuh..dia nih kalau gelak aku pun taktaw nak gitaw camna..setiap kelas pun of course kena ade guru tingkatan,,tadaaaaaa..

mama kami..
hahaha..dia ajar kami semua BAHASA MELAYU..tu la kami boleh pandai cakap bm nih..terima kasih cikgu sebab layan kerenah kami semua yang bukan2,,jaga kami,,sabar nan perangai kami...LUV UE CIKGU!!

then kami dapat cg rozaini..cikgu math nih..dah la kecik pastu comel plak..ha3..dia yang paling penat sekali layan kerenah kami..geografi!!!tahun baru aku start seronok bila nak belajar geografi..terima kasih cikgu roslan a.k.a papa lan..cikgu bi kami,,cik jamilah..kami semua doakan cikgu cepat sembuh dan owez ceria..sayang cikgu..cikgu padhilah yang kadang2 marah kami sebab kami tak paham bahasa..kami mintak maaf cikgu..tuk semua guru2 yang sudi menjejakkan kaki tiap2 minggu kat kelas kami tuk didik kami semua bagi pandai,layan mulut kami yang penuh dengan soalan yang bukan2 nih..terima kasih banyak2..jasamu akan dikenang selagi hayat dikandung badan..ceyywaahh...

kita kalau sekelas dah macam adik-beradik kan??main same2,,belajar same2,,makan same,,gelak same2,,diri same2,,duduk same2,,sedih same2..semua same2 lhaaaaa...hahahaha...urmmmm..tahun depan tak sure lagi semua stay kat sekolah nih..maybe ada yang masuk sbp,,mrsm or pindah sekolah lain ke...huh..aku akan merinduimu..huk3..walaupun aku nih kira macam budak baru la dalam kelas,,diorang layan aku baik sangat-sangat..thanks semua..persahabatan kita takkan pernah aku lupa..t aku nak citer kat cucu2 aku..amboiiyhh!!!

thank kat cik azni yang sudi jadi kawan semeja aku..nurin,,anis n fatin yang jadi kawan ketawa n menangis aku..pakcik kama,,tokwan rizal and uncle mcd yang tak habis2 nak usik aku..kawan gadoh tiap2 hari nih,,izani mari!!ha3..and semua lah!!!!

THANKFULLY SEND MY FEELINGS TO YOU..LOTS OF LOVES!!!  :)

mood:sangat berterima kasih

1 comment:

cακαρ-cακαρ