Saturday, October 22, 2011

masalah

assalamualaikum
hidup kita tak pernah lari dari masalah kan??aku??ha3..bertimbun-tinbum masalah..tak larat nak tanggung dah..urmmmm..matluthfi90-masalah..tengok jangan tak tengok..orang dia comel..but aku bukan nak citer pasal dia..tapi aku nak citer pasal KITA PUNYA MASALAH(mean kita ada/punya/wujud masalah)..first,,how you face it??then,,how you solve it??kalau aku....urmmmmmmm..baca la sendiri..

FACE IT
  • tak pandang muka orang yang aku pi cari masalah nan dia
SOLVE IT
  • nangis cam orang gila
  • cakap dengan diri sendiri melalui c.e.r.m.i.n
  • dengar lagu justin bieber(kama kate justin bieber ditakdirkan untuk najwa..huk3)
  • tido!!!!
  • marah kat orang lain
  • lepas geram dengan koyak kertas..arghhhhhhhhhh!!!!!!
  • tumbuk bantal!!!!!
  • kutuk orang yang berkenaan
then,,bila aku fikir balik..setahu aku n seingat aku laa..aku tak pernah cuba selesaikan masalah aku sampai selesai..lagi satu masalah aku,,aku suka pendam masalah tuh..aku taknak orang taw aku punya masalah..maybe untuk orang yang dah lama kenal aku fikir aku nih memang ade sikit je masalah..but who know my heart feelings..macam omputeh cakap..

A SMILE CAN HIDE THOUSAND CRY

smile..the best way to avoid the problem getting worst..sebab tuh aku owez senyum..macam my blog cakap,,

I JUST KNOW HOW TO SMILE BUT I HAD LEARN HOW TO CRY

berat mane pum masalah tuh,,try to solve it dengan cara yang paling baik sekali..ceyyyhhh..aku cakap macam aku pandai selasaikan masalah..tu la orang kata,,cakap senang..buat??

sekarang aku sedar................sayang mcm mane pun orang tuh kat kat kita,,one day kalau kita tinggalkan dia dengan sebab sure dia akan lupakan kita juga..aku dah lalui weyh!!!tu yang aku taw..kalau tak aku tak cakap..syok arr malam2 cam nih tulis entry kat blog..rasa tenang ja..ha3..btw be urself..jangan mintak bantuan orang lain tuk selesaikan masalah kita sebab diorang pun manusia yang ade problem..cuba selesaikan selagi mampu..

bye..

mood:hidung merah~~~(nanges)

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ