Wednesday, January 11, 2012

belajar memang AWESOME

assalamualaikum

hyep peepss!!aku sihat..ampa sihat?aku dah gemok?ampa gemok tak?ni semua angkara kawan semeja aku..cik sara!!!!hari-hari aku kena makan bun kejuuuuuuu paling sedap di SMKKJ..sukew3..dah nak masuk dua minggu aku sekolah untuk sesi 2012..aku akui first day start masuk kelas,,start menulis,,start segala macam tentang BELAJAR aku dah rasa liat gila-gila..tapi sekarang kira aku dah bangun dari koma kemalasan..dah rasa seronok nak belajar..kerja sekolah bertimbun-timbun pun tak kesah..tapi dapatkan aku mengekalkan kerajinan aku nih selama setahun..agak-agak ampa?aku rasa tak boleh..hahaha..setiap manusia ada tahap kemalasan masing-masing..aku rasa boleh bertahan dua bulan ja..

addmath..chapter pertama senang la..masuk chapter 4,5 nanti..nganga je la..biology..urmmmm..aku tak paham!!!tapi syok belajar subjek nih..(+.+)..physics..ouh,,sukew3!!dapat cikgu yang comel..chemistry,,so far mulut aku masih tertutup tatkala cikgu mengajar..mean aku faham larh..mathematics..favourite nih!!!!best2..memang gila-gila awesome!!!akaun??tak start belajar lagi..tahun banyak buku yang nak kena balut..so,,aku sangat rajin membalut buku tahun ini!!!sila puji saya sikit..paling tak best tahun..aku tak sekelas dengan kawan-kawan aku time form3 dulu..untung cik sara pindah kj..i sayang ueeeeeee..muahhhhhhhhh:))


doakan kecemerlangan aku di dunia dan di akhirat..amin..aku harap dapat buat yang terbaik untuk SPM tahun depan..nak 10A!!!

ya allah bukakanlah pintu hatiku dalam menuntu ilmu..amin..

abang-abang,,kakak-kakak yang nak amik SPM tahun nih..belajar elok-elok okeyh!!!
adik-adik yang nak PMR tahun nih..buat elok-elok taw!!PMR dengan kacang cap tangan tuh tak da beza pun..sama ja..hahaha

abang aku dapat PLKN..selamat pergi..hahaha..akak ada pesanan khas untuk abang..
BOTAK ITU AWESOME :DD


baju paling AWESOME..


handphone lama AWESOME

chicken chop paling AWESOME

kbai!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ