Friday, January 6, 2012

sekolah~sekolah~

assalamualaikum

welcome back to school..sepertibiasa saya tidak amat sangat tidak berpuas hati dengan segala-galanya di sekolah..jangan mengutuk bahasa aku..aku dapat A bahasa melayu..tahun nih cikgu bukak kelas baru..kelas sains tulen tambah satu subjek akaun..weewaa~~so memang ramai gila isi borang nak masuk kelas 4SN1 nih..dah selesai kira..yang layak masuk kelas nih ada 60 orang!!!tu diaaaaaaaa!!!seronoknya aku!!!hahaha..cikgu takda alasan nak tolak kami sebab semua budak 8A..so,,hari khamis cikgu tukar buat kelas 4SN1 dan 4SN2 ada akaun..so cikgu panggil lagi sapa lagi yang nak join kelas nih..so bertambah la..lebih kurang 80 orang la..banyak kan..

aku dapat kelas yang tak sepatutnya aku dapat..bahasa yang lagi baik aku memang tak LAYAK dok dalam kelas tuh..yessssss,,memang tak LAYAK..that class is 4SN1..tak suka tak suka tak suka..memang la aku nak sangat duduk dalam kelas nih..kalau ikut result PMR aku,,memang aku LAYAK masuk kelas nih..but, kawan-kawan aku ramai yang pandai-pandai..pastu depa semua kena tendang 4SN2..aku termasuk 4SN1..depa semua pandai-pandai,,aku tak perli naih..kenyataan..depa memang pandai tapi dok bagi kelas tuh..okeyh..aku bukan nak mengutuk jauh sekali mengata..budak kelas aku ramai budak-budak 7A..jadi tak adil kan??

alhamdulillah tahun nih still boleh belajar dalam bahasa inggeris..bajet anak mat salleh sat..oke2..saya teramat sangat suka yang teramat..aku terpisah dengan kawan-kawan aku..takda dah izani gaduh-gaduh aku..hahaha..rindu nak gaduh dengan ang weyh!!!ang la gedik sangat nak amik LK..eee,,geram aku kat ang!!!anis,,nurin,,fatin,,farah and farzana..depa tak sekelas dengan aku..sedih~~~semua dah takda..aku rindu sangat-sangat weyh..tapi tahun nih sara ada dengan aku..terubat sikit luka di hati nih..

aku harap aku dapat tawaran mana-mana sekolah..sebab aku tak nak rasa bersalah terus-terusan kat sini..aku minta maaf..semoga aku dapat bawak 10 subjek nih dengan baik..amin..ouh,,amin sekelas dengan aku..haha..addmath,,biology,,chemistry,,physics and dear account..please be nice to me..kalau tidak i hate you you you you...bye semua..

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ