Sunday, February 5, 2012

blogging~~

assalamualaikum

hai awak awak awak awak!!!saya rindu awak awak awak awak laa..hahaha..sorry3..dah lama tak update blog..dah bersawang blog kita..sat3..nak tanya nih..labah-labah yang badan kecik kaki halus-halus yang selalu ada kat sawang tuh kan ada bisa tak??takut nih..saya teramat sangat sibuk sehingga masa saya bersama blog yang comel nih terlalu singkat..huk3..(sebak)..al-maklumlah..saya hanya dibenarkan membuka laptop pada hari-hari cuti SAHAJA..hari-hari SEKOLAH perlulah dimanfaatkan dengan menelaah segala buku yang diberikan secara percuma oleh pihak sekolah yang terlalu sayang akan pelajar-pelajarnya..

OKEY!!!SESI MELALUT MERAPU MEREPEK SEGALA TELAH SELESAI..SILA FOKUS KEMBALI!!!


errrr....arrrr...urmmmm...maafkan saya Encik Hakimy Zamri..saya tidak dapat meletakkan gambar anda terlalu besar..hal ini disebabkan masalah keluasan tanah blog saya ini..sekali lagi saya minta maaf..(najwa!!!bila ang nak berhenti merapu nih)...
aku kan dah lama tak terjah blog-blog orang..so,,blog kat atas tuh aku terjah dulu..hahaha..membaca post beliau kali ini membuatkan saya mengimbas kembali saat pertama kali saya menulis blog..hahaha..lawak~~lawak~~


Entri yang mengandungi banyak informasi(ayat beliau di atas)


aku pasti lagi yakin lagi sure..ampa ampa ampa ampa ampa dulu kalau nak update blog..konfem..oppsss..confirm pasai luahan hati jiwa jantung otak pa semua kan kan kan kan??eleh..tak nak mengaku konon..hal itu pernah terjadi kepada saya..anda semua tidak perlulah malu-malu naih..hahaha..nak gelak!!!


lagi satu!!!setiap patah perkataan pasti akan hilang dua tiga huruf
contoh:-
awk cmua nk dngr citer sye tak??
plizzzz,,sy x skew awk oke!!
(aku tak taw la contoh ni boleh pakai ke tak??cikgu bahasa melayu saya tak bagi guna)


itu semua cerita dulu-dulu..takda dulu takda la sekarang kan??jika anda semua perasaan..saya tidak menggunakan font New Straits Times (Times New Roman) sebaliknya saya menggunakan font Verdana..alahai..sedapnya nama font nih..jelesss..opssss..jealous!!

 



listen it!!!ianya ada hubungan dengan roman..sipakah roman??Times New Roman la!! 


maaf atas segala kesalahan yang telah saya lakukan sepanjang menulis entri kali ini..


i need to go!!!kbai!!!

p/s:grrrrr..saya teramat sangat cemburu melihat senyuman Encik Hakimy Zamri tuh :D

2 comments:

  1. Wah ! nice jugak entri ni. hehe :) btw, thanks yaa..semoga terus bersemangat dalam berblogging ni..act, berblogging ni best gila gila. HAHA (bagi saya sendiri) :D yang pasai senyuman tu, takyah jeles laa..sapa2 pon akan nampak sweet bila senyum termasuk AWAK. HAHAHA xD thanks najwa !!!

    ReplyDelete
  2. haha..memang pun!!!berblogging memang awesome..thanks atas pujian yg tinggi melangit tuh..haha :)

    ReplyDelete

cακαρ-cακαρ