Friday, March 2, 2012

ENAMBELAS :)

assalamualaikum

aku bukan semakin gemuk..aku bukan semakin hodoh..aku bukan semakin kurus..aku bukan semakin pendek..TETAPI...aku semakin comel+cantik..aku semakin tinggi..dan aku semakin tua+dewasa (air mata meleleh)..opsss,,maafkan atas keterperasanan saya mengganggu anda semua..suka hati aku la..ni blog aku bukan blog hampa..huhu..sorry3..tak nak majok2 oke..kitew tak sukew taw tak..

aku sudah BESAR..tepuk tangan semua..hahaha..bangga bangga..aku sudah cukup ENAMBELAS :) ...tapi my ibu tak bagi amik lesen motor..dia sayang sayang sangat kat anak dara dia nih..alolowh..tunggu form 5 nanti la baru aku amik..sedih weyh!!!!

thanks kepada semua yang wish..wishes2 anda sentiasa tersimpan kemas di hati saya..nangislah sikit..huhu..sila berikan tepukan kepada orang pertama yang wish kat aku..HOTLINK ...thanks hotlink sayang..hahaha..kedua yang ucap mestilah justin bieber dikuti dengan joe brooks,,one direction,,greyson chance,,david guetta,,semua lah.. XD geli weh..perasan sungguh ang nih..

Dear Blog,,
     On 27 February 1996, a girl named Noor Najwa was born at 5:45  p.m.She was the first daugther in her family.She was a baby weigh 3.5 kg.................................................She hate durian like nak mati.


sejarah apa la nih........................meluat..rosak bahasa inggeris aku..hahaha..takpa2..baru belajar...


 ouh,,tidak!!!!!!!!!!ujian mac sudah bermula..*mukasenyum..ouh,,cikgu-cikgu tersangat la baik menyuruh para pelajarnya mendapat A dalam semua subjek..tanpa belas kasihan dan kasih sayang yang setipis menapis santan membuat aku TERTEKAN..nasib baik ujian..kalau peperiksaan..aku tarik bendera putih..tu diaaaaaaaa la ang..cepat mengalah..MALAYSIA BOLEH!!NAJWA BOLEH!!!sila doakan saya ye kawan2..sayang anda..*pipi bertemu pipi :P

nih lagu yang joe brooks nyanyikan sempena hari jadi saya...be jelly people..

                                                                 


wajah enambelas aku..sama ja..


                                   
sila hadiahkan menatang ini kepada saya..
                                                                                  
                           

                                                                                 
doakan SPM aku tahun 2013..............takot weh...

bye.

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ