Saturday, April 14, 2012

kem PRS

assalamualaikum

euwwww,,dah berhabuk bulu dah blog aku nih..busssy la katakan..nak jadi penyanyi,,nak practice main gitar lagi,,nak study lagi dan segala nak nak lagi lah..something super awesome happened just now!!!what it is??.........................................takda apa...hahahaha...

sorry3..tak mau marah2..senyum tuh ubat untuk kekal awek muda taw..tak payah nak pi cucuk2 dah..oke..cer senyum dulu..kalau tidak tak nak cerita...kan manis ampa semua senyum..tapi sampai bila2 pun anda tidak mampu menangani kecantikan kecomelan kemanisan keayuan senyuman aku..jelly tak??

walaupun aku tengah penat sekarang INI..aku tetap gagahkan jari aku untuk menaip..gagah kan aku???aku baru ja 3 jam pulang dari kem PRS 2012..wow!!tersangat la enjoy hari-hariku di sana..biasalah budak lama tak pi kem..tuh dia jadi perak sikit..last aku pi kem tak silap aku waktu darjah 6..kalau tak silap la..

best la jugak kem nih..kem nih bukan libatkan satu sekolah ja tapi empat buah sekolah..sekolah aku,,SMK Khir Johari,,SMK Bandar Sungai Petani,,SMK Sungai Layar dan SMK Aman Jaya..SO,,dapat la kenal dengan ramai kawan..

KEDA AGROBIZ..nih la tempat kami buat kem tuh..tempat tuh macam ladang herba-herba yang wujud kat malaysia nih..ada misai kucing,lada hitam,halia..macam-macamlah..hari khamis,,first2 sampai..lepas makan sembahyang apa semua..kami dibawa menerokai kawasan sekitar..penat gila..naik bukit turun bukit..fuhhh!!!dugaan...

aku dapat duduk dorm SERUNTUN..yeay!!!hidup seruntun..hahaha..aku bahagia dok dalam dorm nih sebab sikit ja peserta dalam dorm nih..nanti takda la nak berebut katil,,berebut nak mandi la apa la...jadi saya sangat bahagia..yang tidak membahagiakan aku..dorm ini sebelah dorm lelaki dan memang terletak dekat blok dorm untuk lelaki pun..takpa la..ada hikmah..kaum-kaum adam tuh boleh jaga kami..kan kan kan??

we are SERUNTUN!!

aku tak taw nak cerita apa..btw,,kem ni amat lah AWESOME..tadi,,waktu dalam bas,,,kami semua nyanyi ramai-ramai,,bising ramai-ramai..nasib baik pakcik driver bas tuh tak naik angin..kalau tak..kena tinggal tepi highway.............see those pictures..those describe everthing about the awesome day for me la..




nih story yang bagi aku lawak la..nak gelak guling-guling ja aku kat sana..time dinner,,cewahhh dinner tuh dinner..aku makan la semeja dengan budak-budak khir johari..budak lelaki,,depa nih jenis gila-gila sikit..depa semua amik makanan lambat sangat jadi gelas tak cukup..dan........objek bewarna kuning(boleh rujuk gambar di bawah) menjadi peganti gelas..aku mati2 ingat tuh air untuk basuh tangan..awesome kan depa nih??aku tak taw nak panggil benda tuh apa..bukan cawan..

amik kau!!

orang lain guna gelas...dia guna???
 malam sabtu,,kami kena buat sketsa..7 kumpulan kena gabung untuk jayakan satu sketsa..memang kalut gila..petang dapat tajuk..malam kena buat sketsa..tapi alhamdulillah semua yang kami rancang jadi..sketsa nih berkenaan seorang raja yang nak kahwin..nama dia RAJA BATAK..dia tak pandai cakap bahasa melayu..setiap kumpulan kena hantar seorang gundik untuk dijadikan colan isteri raja balak tuh..aip..aip..aip..raja batak tuh!!!latar masa cerita nih macam zaman dulu-dulu tuh..macam cerita nujum pak belalang tuh..latar masyarakat dan latar tempat sila kenalpasti sendiri..jika tidak dapat dikenalpasti sila rujuk kepada guru bahasa melayu anda...
                                       



                                       


alolowh..comelnya skirt depa..


we are.......




malam sabtu tuh jugak kami ada buat BBQ..orang lain makan ayam sorang dua ketul..cek amik satu ja..cek tak tamak macam depa..hahahaha..takda aih...memang setiap peserta diperuntukan dua ketul ayam..aku tak lalu sangat ayam-ayam nih..jadi aku makan satu ketul ja >.<


mereka ;)

peace!!!dah abis makan!!!

   
3 hari 2 malam rasa sekejap sangat..kalau boleh nak dok lama2 sikit..tapi apakan daya..60 ringgit yang aku bayar tuh tak cukup nak tampung bil air,,makan minum aku kat sini...huk3..


kemas dorm lekas!!!






last,,jom balik!!!



12-14 APRIL 2012
KEM PRS ZON TERAPUTIK



BYE.................

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ