Sunday, May 13, 2012

ibu, engkaulah ratu hatiku..

assalamualaikum

cepat,,cepat,,cepat,,cepat dapatkan ibu anda masing-masing..kiss pipi mereka and wish SELAMAT HARI IBU!!!!!!actually sebenarnya hari ibu nih hari-hari taw bukan 13 MEI ja..tapi antara hari ibu yang paling special hari ini la..macam hari-hari ibu yang biasa2 kita kena tolong diorang buat kerja rumah,,tolong basuh pinggan,,basuh kereta ka,,tolong cuci lantai dan sebagainya..hari ibu special seperti hari ini,,baru la special sikit..hadiah dia berlipat kali ganda..ye la nak harapkan budak sekolah macam kita nak belanja ibu kita makan kat restoran hari-hari konfem tak mampu kan..so,,hari yang special sikit nih,,boleh la collect duit sikit nak beli hadiah untuk ibu..

kesimpulannya,,sila sayang ibu anda setiap saat,,setiap minit,,setiap jam,,setiap masa,,setiap hari,,setiap minggu,,setiap bulan,,setiap tahun dan selama-lamanya...(auww..penat jari dok taip ;D )


meet my ibu,,PUAN MAISURA BT MISLANI

                               


she is the best mom i ever had..i love you so much!!!!

terima kasih,,
sebab penuhi perut akak dengan masakan ibu

terima kasih,,
sebab penuhkan otak akan dengan ilmu

terima kasih,,
sebab pujuk akak time akak nangis

terima kasih,,
sebab hadiahkan pelukan untuk akak

terima kasih,,
sebab penuhkan purse akak dengan wang saku >.<

terima kasih,,
sebab belikan akak itu dan ini

terima kasih,,
sebab marah akak setiap kali akak buat salah

terima kasih,,
untuk segala-galanya......



ibu saya baik,,ibu saya cantik,,ibu saya comel macam saya,,ibu saya awesome,,ibu saya hebat..saya tak mampu bagi hadiah mahal-mahal dekat ibu saya..so,,here you are...

balik sekolah,,i suruh my ayah pegi singgah 7eleven kejap..macam-macam cokelat ada..first2,,nak beli toblerone,,pastu tukar amik cadbury..last2 jumpa jugak menatang nih..ibu i dah lama kowt tak makan menatang nih..tiga bijik mahai nak mampos..RM 4.90..huishhh,,,mahai bobenar..

sampai rumah terus letak manatang nih kat atas katil my ibu..time tuh beliau tengah mandi..keluar ja dari bilik air beliau terus menjerit..i yang dekat luar nih pun boleh dengar..then,,beliau pun peluk i dengan adik i.maybe my ibu rasa tahun nih special sikit sebab i dengan adik-adik i tak sambut sangat hari ibu tahun-tahun sebelumnya..just wish macam tuh ja..so,,bila dah besar sikit baru la ada rasa nak buat suprise2 lagu nih..eeee,,gediknya gaya you cakap hari ni..


just for you


hari guru pun dah nak dekat..saya sudah merancang tidak akan hadir ke sekolah..sekian...

SELAMAT HARI IBU untuk semua ibu-ibu kat seluruh dunia..kerana anda semua,,lahirlah seorang doktor,,arkitek,,juruterbang mahupun seorang perdana menteri...



SELAMAT HARI GURU jugak!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ