Sunday, July 8, 2012

dapat duit!!

assalamualaikum

hai sayang-sayang semua!!!apakah reaksi anda saat membaca tajuk di atas..konfem la ampa pikir aku kaya..bhahaha..oke, sebenarnya bukan nak cerita pasal duit..tapi nak story pasal hari anugerah cemerlang kat sekolah kitew!!!dan saya semestinya salah seorang penerima anugerah dan penerima duit ^^

majlis tuh start dalam pukul 8.30 pagi..seronok gila dapat jumpa kawan2 lama..jealous tengok depa semua dapat dok sbp..saya masih lagi berharap :') 




muka benggang gila dok dengar ucapan panjang2..


ibu ayah aku tak datang tengok..tapi kan aku langsung tak nangis..haha..dulu nangis la, parents tak mai mesyuarat PIBG pun merajuk suwoh depa mai jugak..sekarang saya dah besar, dah paham ibu nan ayah busy..bukan sengaja takmau mai..dan semakin saya membesar, kalau ibu takmau pi JAYA WARIS pun takpa..lagi syok ;D



anugerah pelajar bestari last sekali..jadi lama jugak la aku merengak dalam dewan tuh..nak sembang pun tak boleh sangat..speaker kiri kanan, boleh pekak dibuatnya..tapi kerana 50 ringgit malaysia saya sanggup :) hahaha..lepas naik pentas amik duit, opsss I mean sijil pa semua,, terus blah dari dewan..nampak jelas sangat kemata duitan kami...


keluar dewan nak taw kami buat apa..cakap cakap cakap cakap cakap cakap cakap cakap serupa esok mulut tuh dah nak lari balik kampung..tapi sat ja..semua pakai rush up nak balik..









rindu gila dengan depa..time balik semua pakat peluk nak nagis pa semua..dalam pukul 12 aku pun dijemput oleh ayahku untuk pulang ke rumah..sob~~sob~~ sedih tinggal depa...









bye!!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ