Friday, July 6, 2012

they....

assalamualaikum

mereka comel,
suara mereka awesome,
saya suka mereka.





dah dengar??serious sangat awesome kan??jujur aku kata, diorang nyanyi lagu nih agi awesome daripada justin bieber nyanyi..ouh, tegarnya engkau mengutuk kekasih hatimu di belakang!! tak pasal2 selena gomez main tarik2 rambut dengan aku..but aku dah dapat terima kenyataan yang justin bieber bukan jodoh aku ==! maafkan saya jika kemerapuan saya yang melampaui batas ini menyusahkan anda semua :)


next is kamal arif..who is he???saya memang tidak kenal langsung..tapi suara dia quite oke la..boleh la..




nih la kakak I..bhahahaha..oke perasan gila..comel kan suara dia..orang yang nama NAJWA memang come-comel, suara pun merdu gila..termasuklah aku..nama aku NAJWA!!!

eh, dulu kecik-kecik aku tak suka langsung dengan nama aku..sebab nama aku biasa sangat NOOR NAJWA..nama budak zaman sekarang mana nak ada dah nama CEMPAKA, MELUR, ALI, MAWAR..bhahahaha..sekarang nama kalau boleh nak samapai dua tiga..contohnya: PUTERI DAMIA NOR AKASIA..eh2, suka2 aku ja kan..cuba bayangkan nama panjang macam nih..nak panggil apa pun tak taw..silap2 nama sendiri pun boleh lupa..oke, saya dah melalut terlalu lama..



but, the best is matluthfi..even dia langsung dan tak pernah cover mana-mana lagu..he still the most awesome yang pernah aku jumpa kat youtube nih..setiap kali aku bukak youtube, dia yang first aku search sebab nak tengok video2 baru dia..





BYE!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ