Saturday, July 21, 2012

jamuan an an an

assalamualaikum


erghhhh, perut aku dah mengeluarkan lagu justin bieber, joe brooks, one direction segala..lapar == ..mari abaikan saya..oke, hari nih nak cerita pasal jamuan UBK di KFC jam kecik,sungai petani..jamuan nih bukan hari nih atau semalam tapi jamuan nih diadakan pada hari khamis..dapat jugak aku menikmati KFC pada hari terakhir nak makan tengah hari ==!


seperti biasa, kami semua naik kapal terbang pi KFC ..oke, penipu..of course la jalan kaki kan..dekat ja..

sampai2 ja sana..mestilah kami akan menganggap KFC tuh milik ibu bapa masing2..riuh tak kira..bising sana-sini..eh, peduli apa..kami dah bayaq 20 hinggit taw!!



nih pengerusi majlis..wink~~

lily & meli

time tukar-tukar hadiah, aku dapat lilin ja == lepas tuh, fakhrul dapat kinder bueno..ouh, aku mula la jeles..cokelat favourite aku tuh..aku pun pi la gedik2 mintak kat dia..dan dia bagi!!!seronok gila..

arigatogozaimasu  *tunduk hormat berkali-kali


lend me your shoulder for me to cry >.<






dalam pukul 5.30 macam tuh..kami pun balik..kesian kat pekerja2 KFC tuh nak kemas kebinasaan yang telah kami bawa..bhahahaha..ampa dapat duit kan buat semua tuh..jadi, sila jangan merungut..muahehehehehe..


so, anda tidak suka cerita saya??nah, terima kasut  ..sekian


bye!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ