Friday, September 14, 2012

raya wink~wink

assalamualaikum

hewhewhewhew..raya dah nak habis baru menggedik nak update blog pasal raya..eh2, pulunnya aku!! kalau nak baca sila teruskan usaha anda..kalau tanak boleh pergi main jauh-jauh sambil mulut tuh terherot2 mengata aku...hahaha...gurau je..

so, raya tahun nih family aku bertemakan warna..errrr....warna...arrr...susah la nak explain warna apa..warna tuh nak purple2 pun ada, nak pink2 sikit pun ada, merah sikit2 pn ada, hitam ada la secalit dua..oke, abaikan..biarlah kaler apa pun..nanti anda lihatlah sendiri..

seperti tahun lepas tahun lepas lagi tahun lepas lepas lagi, tahun nih tetap beraya di JOHOR..wink~~aku paling suka naik keta jalan2 jauh nih..dua hari sebelum raya, kami bertolak ke johor..lepas isyak..ouh, seronok jalan malam2..dah la sejuk..wuuuuu~~~~suka suka!!pagi puasa terakhir tuh pun sampai la ke kampung yang ada halaman..


sampai sana, menggedik, tolong masak , tolong isi kuih dalam balang , macam2 la aku buat..oke, nampak benor aku menipu..takda la semua aku buat..malam lepas buka puasa sembahyang, dengar pengumuman raya..muahehehehe..time aku tengah sembahyang magrib tulah aku terdengar pengumuman raya tuh..rasa nak melompat ja!!!terus tak kusyuk solat..so, solat balik lagi sekali..

errrr, kita teruskan cerita di pagi raya je la..

salam-menangis sikit

dapat duit raya-senyum2




mak ibu..





sepupu comel saya

jalan2 beraya bebeh

RAYA KEDUA



kuih raya bebeh



anak buah kitew



gambar raya sebenarnya ada banyak lagi..ingat nak upload lagi..tapi memandangkan kalau-kalau anda2 yang melihatnya terasa loya sampai termuntah hijau maka dibatalkan saja niat terpuji hamba ini..muhahahaha..

semoga hari2 raya anda pun seindah hari2 raya saya :)


jika hari-hari HARI RAYA..pasti kita akan lebih bahagia..lalalalalalalalalalalalalalalala



bye:)

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ