Friday, September 21, 2012

dear, 4SN1.

assalamualaikum

hai awak awak awak!!jom dengar cerita tentang kelas kita nak??cakaplah nak cepat ==


maafkan saya andai kemeroyanan saya mengganggu anda..


kelas aku terletak di pelosok sekolah..mengambil masa kira2 10 minit dari pintu utama sekolah jika anda berjalan menggunakan kaki (penipu) ..yang tak best mengenai kelas aku ialah dari sudut geografinya..terletak jauh terpinggir dari kelas budak form 4 yang lain..so, nak jumpa kawan kelas lama pun susah..kena jalan berbatu-batu pi kelas depa..ouh, terserlah kemalasanku!!tapi kan kan kan, kelas kami dekat dengan padang..jadi lepas pj ka, sukan apa2 ka senang je nak balik kelas..dekat je..tapi!! kelas kami sentiasa dijadikan klinik kesihatan oleh ahli persatuan bulan sabit merah terutamanya pada musim sukan segala bagai..ouh, tak sukanya!! ==!


hari khamis yang lalu, our class (bajet speaking omputeh) buat satu pertandingan drama english berdasarkan buku literature form 4..ada empat kumpulan yang akan berentap..aku pun berlakon jugak taw *angkat kening ..hadiahnya telah dibahagikan kepada beberapa kategori..

  • ANUGERAH KUMPULAN TERBAIK
  • ANUGERAH PELAKON LELAKI POPULOR
  • ANUGERAH PELAKON WANITA POPULAR
sudah pasti lagi diyakini aku pasti TIDAK akan menang apa2 kategori..kalau dapat pun rezeki..aceceh, overnya engkau! nak taw aku pegang watak apa??of couse la si cantik manis ROSE..


so, this was the preparation before the competition day.. ^.^

betapa kusyuknya aku mewarna 


alahai, gediknya zeroh!! >.<

topi untuk THE LORD LOJI KUMBAHAN ==


GULP & GASP

THE DAY BEGIN.....



GROUP 1

GROUP 2

GROUP 3

GROUP 4 tidak sempat berlakon..pertama sebab tak cukup masa, kedua sebab watak jahat tak mai sekolah..hahahaha...so, mereka berlakon next week..


candid..ingatkan depa dah snap gambar..baru nak blah..

we got the GASTBY GOLD!!!






aku rasa gambar hari berlakon tuh tak banyak la..jadi...nah, tengok la sampai...sampai..errr...arrr..ikut la nak sampai apa pun..





HARI KERIANGAN MELUKIS?MEWARNA BENDERA
we love MALAYSIA!!




selamat malam & babai!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ