Saturday, December 24, 2011

8A

assalamualaikum

percayalah..aku dapat 8a weyh!!!sila keluarkan semua perasaan jelous yang ada dalam laci hati anda..silakan~silakan~tahniah untuk semua kawan-kawan aku yang dapat 8a..we had proud our school!!yeay!!yang tak dapat jangan sedih-sedih..SPM dok tunggu noh..mampoih..ibu aku cakap,,jangan bangge bangge sangat dapat 8a nih..lepas SPM dah dapat result elok-elok baru boleh bangge-bangge..ikut pesan ibu kita ya kawan-kawan..



depan dewan..








terima kasih ibu..terima kasih ayah..sayang ibu..sayang ayah..tanpa ibu..tanpa ayah..akak takkan dapat rasa semua nih..tolong doakan akak sampai bila-bila..terima kasih kalau nak bagi hadiah..ngeeee~~~

kepada admath tercomel,,biologi terhebat,,kimia tercantik dan semua subjek-subjek terkacak yang bakal ku pelajari di tingkatan 4..you alls jangan nakal-nakal sangat..jadi budak baik sikit..sila jangan jadi sangat susah untuk saya atau ayat yang lebih baik,,sila jangan susahkan saya..btw,,nice to meet you..sayang pipi saya sikit..muaahhhh!! 




bye..

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ