Saturday, December 31, 2011

selamat tinggal 2011..welcome 2012..

assalamualaikum

pejam celik pejam celik..ouh,,dah nak masuk tahun baru..dah nak sekolah..haisshhh,,selamat tinggal hari bermalas-malasan..good bye hari senang-lenang..lepas nih makin busy la aku..selamat datang hari sibuk-menyibuk..arghh!!alhamdulillah..dah 15 tahun aku hidup kat dunia nih..tahun depan dah nak masuk 16 tahun..dah besaq dah..boleh kawen dah..hahaha..

soalan cepumas tahun baru:

APA AZAM ADIK-ADIK TAHUN BARU NI??


as usual,,my ibu keep asking me this question..hahaha..aku tak taw nak jawab apa..senyum ja..kalau aku cakap azam tahun baru aku nak kawen camna??pengsan mak aku nanti..dapat 8A elok-elok dah nak kawen plak..hari tuh mak aku ada suruh aku dengan adik-adik aku tulis azam masing-masing atas kertas lukisan..mak aku nak lekat dalam bilik dia kowt..hahaha..adik-adikku yang azam tinggi menggunung tuh pun tulis..aku hanya memerhati..tak taw nak tulis apa??takkan nak tulis "AKU NAK KAWEN PADA TAHUN 2012"..keja nak menikah ja hang nih..belajaq pun tak habis lagi ada hati nak menikah..puihh!!

2011..wahh!!!tahun paling best kowt!!!dapat dok rumah hari-hari..dapat makan masakan ibu hari-hari..berkat dah keluar asrama..tapi aku tak nafikan dok asrama memang best..best gila-gila..tahun nih aku dapat kawan-kawan yang superb!!they're awesome!!!baik sangat-sangat depa nih..aku kenal tak sampai setahun,,tapi depa kawan dengan aku macam dah kenal seribu tahun lamanya..wahh,,terharunya aku!!terima kasih kawan-kawan..thanks sangat-sangat..harap tahun depan kita semua sekelas lagi..hahaha..thanks for all who make my life so perfect..i appreciate it..sangat sangat..

harap tahun depan lebih seronok, lebih gembira, lebih ceria dan lain-lain lebih lagi..

semoga aku sentiasa jadi anak ibu yang baik-baik..
semoga aku sentiasa dekat dengan-NYA..
semoga aku sentiasa fokus on study..
semoga tahun depan ialah tahun 2011..(what?)

 

SELAMAT TAHUN BARU SAYANGKU SEMUA!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ