Friday, May 4, 2012

the day



Dear self,,

as you know,,you mid-year exam will come  soon..so,,,pi la STUDY !!



assalamualaikum

hahaha..awal-awal dah merepek..aku rasa macam nak demam ja..exam dah la nak dekat dah..biologi tak study lagi..admath dok bodo-bodo lagi..kimia belajar serupa macam tak belajar..haisssshhh,,serba serabut kepala aku nih..

study atas katil memang awesome


pada 4 MAY 1996 yang dulu-dulu telah lahir seorang lagi hamba allah bernama akmal akid..happy birthday awak..hadiah??sila beli sendiri...hahaha

abang tersayang dah pi plkn..tinggal aku suruh masak nasi hari-hari..tiba-tiba pulak terindu kat dia..haha..normal la kan rindu abang sendiri..hahaha..macam lawak la plak..oke oke..saya memang rindu akan abang saya...

tak banyak nak story..teringat kat farah nadia,,farzana,,anis,,nurin,,fatin,,3 elit 2,,and the most i miss is 2011..menjadi budak tingkatan 3 adalah sangat awesome dan indah..rindu nak rehat sambil makan bihun sup..rindu nak buli izani pi beli tizzi kat koop..rindu nak dengar rizal gelak kuat-kuat..rindu nak jumpa mama hafsoh..rindu nak gelak sampai menangis dengan farah n semua..truly aku rindu segala-galanya about last year....rindu sangat....








........
 
 
 kau pergi~~~~

No comments:

Post a Comment

cακαρ-cακαρ